星期日, 1月 07, 2007

疾走羅拉

2005 年 02 月 03 日 星期四 【寒冷】

看了疾走羅拉, 說不出是什麼感覺, 你說拍攝手法捧嗎, 又好像是似曾相識 (無痛失戀, kill bill), 你說故事好嗎, 又稱不上, miss說interseting, 我又不覺得. 這套電影有什麼暗藏的"符號"嗎, 我又不覺得. 免強可說是"符號"的要算是三幕不同的經歷中插上的床上對話, 其中女主角話點解男主角咁肯定話愛佢, 男主角就話係感覺話佢知, 咁女角就問一句: 你的感覺是誰? 你的感覺告訴你, 然後係再跟著做. 佢個意思究竟係咩, 即係話人係跟感覺做事? 感覺係唔可靠? 定係好似我睇過一本唔記得左既書講, 你既感覺, 再用語言或言語講出黎, 其實係一次再詮釋? 佢個三個不同結局既模式再配以撞到既人有不同既遭遇唔係想話我地知一秒係可以咩都唔同哂, 定係話我命由天不由我? 如果是的話, 這套片不見得有什麼新奇.

說真的, 我不知道這套片有什麼特別.

沒有留言: