星期五, 1月 05, 2007

經典對白

2003 年 12 月 02 日 星期二 【微冷】

今日venus姐突然打黎話一齊hare, 見咁耐無見, 雖然好眼訓, 但都捨命陪淑女. 行左一陣Times
就食tea. 佢講左佢d男朋友d野俾我聽. 佢男朋友既說話能力極好, 簡直就係情聖, 以下係其中
一段經典既對白:

"你咁快俾你屋企條key我, 你唔怕我偷哂你屋企d野呀?
唔怕, 我屋企都無野俾你偷.
我偷你部DC, 電腦, BB相都好呀."

到呢度, 我就會想咁答:
"我個心都俾你偷左law."

點知佢條仔仲犀利, 佢話:
"我最重要果樣野都俾你偷左law."

高下立判, 佩服佩服.

好似呢d咁既語言藝術性對話, 呢位男士真係一揮即就, 隨手拈來, 好野好野. 奇就奇在呢位男
士係一位醫生, 我仲以為佢係一位文人tim, 我得閑要搵佢出黎跟佢學一兩招散手先得.

醫生先生今期又有金句啦, 由Venus姐提供:

我問佢:"你凍唔凍呀?"
佢話:"本來有d, 依家就唔"
我話:"乜你咁老套架! 你唔係想話因為我下話?"
佢話:"見到你就興合合"

佢話:"你知唔知, 一日有24 小時, 1 小時有60 分鐘, 1 分鐘有60 秒"
我話:"咁點丫? 60 秒都想見我呀? 我又唔信呀!"
佢話:"錯! 60 秒, 有30 秒想見你, 有30秒想攬住你"

沒有留言: