星期五, 1月 05, 2007

硬座

2003 年 11 月 24 日 星期一 【清涼】

我又好佩服阿Bill哥啦, 佢做左一件我唔夠膽做既事, 就係坐硬座.
好野, 夠薑!
五體投地.

我最堅果鑊都係坐軟座, 阿Bill哥夠薑坐硬座, 怎不令我佩服到五體投地呢?

此軟座唔同你坐直通車番廣州果d wor, 其環境不知惡劣多少賠,
1. 地下都坐滿人.
2. d人好污穢
3. 架火車好污糟
4. d 人個樣好兇
5. 嗌救命都無人彩你

而硬坐又唔知俾軟坐惡劣多少賠, 無冷氣不特止, 仲要d人隨地吐痰, 連椅下都有人訓係度,
多人多到嘔, 環境惡劣不堪, 阿Bill哥又頂得順wor, 真係四海之內兄弟也.

我軟?, 硬?, 軟坐都坐過, 連火車站都訓過, 不過如果你叫我坐硬坐, 殺左我好過.
死也不幹!
老子最怕污糟, 都係選擇性潔癖累事.

其實係大陸坐火車, 係一件好有技術既事. 從買票到law位, 都要技巧, 如果你係初哥, 可能
連車飛都買唔到.
你你大陸坐火車,好多時都買唔到硬?, 就算早兩日都買唔到, 點解呢? 係因為d飛俾d旅行
社hold住哂, 迫你要向旅行社買等僭賺, 有陣時無計唯有就範.
如果你夠膽既話可以係臨開車前先買飛, 不過就冒險d.

沒有留言: