星期六, 1月 06, 2007

Insider

2004 年 11 月 30 日 星期二 【晴】

睇完Insider, 呢套我覺得似係紀錄片, 不過真係好正, 無論係內容, 配樂同演員既演技都一流.


套野就講一個前煙草商既高層俾人炒左, 佢就知道好多野, 佢被人迫到爆大鑊, 而六十分鐘既高層

(CBS)就搵左佢黎訪問, 但係煙草商就做左好多野, 包括威脅, 迫六十分鐘時事雜誌唔播呢個訪問.

而六十分鐘時事雜誌既監製就同不同方面角力, 最後呢個訪問終於可以出街. 六十分鐘時事雜誌

個主持wallace都俾江澤民讚過. 呢套戲我諗係跟據真實故事改篇, 煙草商的手段就是用金錢不斷

跟你糾纏, 真至你筋疲力盡為上, 面對無窮無盡的訴訟, 我相信無咩邊個頂得順, 戲裡面話煙草商

打呢d官司係未輸過, 最多都係賠錢, 即庭外和解. 俾人罰二千幾億我覺得對佢地黎講唔算多. 一個

人點同煙草商鬥? 你明知吸煙係有害, 佢裡面一定落左料, 你告佢, 未告得成我諗你就已經家破人

亡, 好似戲裡面個主角咁. super coperation就係呢d喇, 仲有軍工, pharmacy先係真正操控住人類.

Russell Crowe扮一個有少少衝動既insider都唔錯, 幾好戲.

沒有留言: